...

BBK introducerade nya modeller av digitala DVB-T2-mottagare SMP136HDT2 och SMP137HDT2

BBK presenterar en ny serie digital-TV-mottagare med integrerad DVB-T2-tuner och HD-mediaspelare: SMP136HDT2 och SMP137HDT2. Stockholm, 24 september 2014.

DVD-videospelare

SMP136HDT2

DVD-spelare

SMP137HDT2

GenomtĂ€nkt design och strömlinjeformade modeller kompletterar perfekt varje modern inredning och passar perfekt till TV:n. UtmĂ€rkt bildkvalitet, mĂ„nga anvĂ€ndbara funktioner, enkelhet och anvĂ€ndarvĂ€nlighet, hög tillförlitlighet – allt detta kĂ€nnetecknar BBK:s digitala DVB-T2-mottagare.

SMP136HDT2 och SMP137HDT2 har det senaste Ali 3821-chippet för att ge dig en rik uppsĂ€ttning funktioner och ett ljust och vĂ€nligt In’Ergo grĂ€nssnitt som ingen kan ha svĂ„rt att förstĂ„.

DVB-T2-mottagare tar emot digitala TV-kanaler enligt standarderna DVB-T, DVB-T2, MPEG-2/MPEG-4 samt radiokanaler med hjÀlp av en vanlig inomhus- eller utomhusantenn.

Observera att modellerna Àr utrustade med en Dolby Digital flerkanalig ljuddekoder för att uppnÄ en surroundljudseffekt.

Med funktioner för inspelade TV-sĂ€ndningar PVR och fördröjd visning Time Shift kan du inte bara planera din tid utan ocksĂ„ hantera inspelade program – hoppa över reklam eller pausa. EPG-funktionen Ă€r utformad för att visa TV-programguiden.

En HDMI-kontakt finns pÄ baksidan av enheterna för HD-överföring. Inbyggd HD-mediespelare ger möjlighet till uppspelning av ljud, video och data, inklusive.ch. Högupplöst, frÄn anslutna USB-enheter. Format som stöds inkluderar AC3, MKV med flera.

Mottagarna har ocksÄ en kompositvideoutgÄng, USB2.0-port och antennkontakt. Levereras med praktisk fjÀrrkontroll och AV-kabel.

Modellerna finns i tvÄ fÀrger: svart och mörkgrÄ.

DVB-T2-mottagare SMP136HDT2 och SMP137HDT2 tillgÀngliga nu!

DVD-spelare

BetygsÀtt den hÀr artikeln
( Inga betyg Ànnu )
Alva Ulsson

Hej! Jag heter Alva Ulsson och jag Àr en erfaren konsult inom hushÄllsapparater. Med Ärens erfarenhet vill jag dela med mig av vÀrdefulla kunskaper och tips relaterade till hushÄllsapparater.

Vitvaror. TV-apparater. Datorer. Fotoutrustning. Recensioner och tester. Hur man vÀljer och köper.
Comments: 3
  1. Johannes

    Vilka Àr de frÀmsta skillnaderna mellan BBK:s nya DVB-T2-mottagare SMP136HDT2 och SMP137HDT2? Finns det nÄgra speciella funktioner eller förbÀttringar som gör den ena modellen mer attraktiv Àn den andra? Tacksam för era svar!

    Svara
  2. Björn

    Vilka Àr de frÀmsta egenskaperna hos de nya modellerna av DVB-T2-mottagarna SMP136HDT2 och SMP137HDT2 som BBK har introducerat?

    Svara
  3. Sabine MĂŒller

    Är de nya modellerna av digitala DVB-T2-mottagare frĂ„n BBK, SMP136HDT2 och SMP137HDT2, bĂ€ttre Ă€n deras tidigare versioner? Finns det nĂ„gra nya funktioner eller förbĂ€ttringar som har lagts till? Skulle du rekommendera att uppgradera till dessa nya modeller om man redan har en Ă€ldre version av en DVB-T2-mottagare frĂ„n BBK? Tack för din hjĂ€lp!

    Svara
LĂ€gg till kommentarer