...

De första bilderna av Fujifilm X-T3

De första bilderna av Fujifilms kommande spegellösa X-T3-kamera har offentliggjorts. Kameran ser nästan exakt ut som X-T2 och har också många kroppsmonterade reglage. Enligt rykten kan Fujifilm X-T3 tillkännages redan den 6 september 2023.

Fotoutrustning

Fujifilm X-T3 förväntas få en ny 26MP APS-C X-Trans CMOS-sensor och en förbättrad X-Processor Pro bildprocessor. Enligt de senaste ryktena kommer sensorn inte att ha en flerskiktsstruktur som tidigare ryktats, utan kommer att tillverkas med BSI-teknik. Dessutom är kameran känd för att sakna intern stabilisering IBIS .

Fujifilm

Spegellösa kameror

X-T3 påstås också ha en kontinuerlig fotograferingshastighet på 11 fps med mekanisk slutare och 20 fps med elektronisk slutare. Kameran kommer att få ett fasassisterat autofokussystem med 425 fokuspunkter och fasdetekteringsområdet kommer att täcka hela sensorområdet. X-T3:s autofokus i svagt ljus kommer att förbättras dramatiskt, liksom kamerans förmåga att upptäcka ansikten och ögon.

Fotoutrustning

Fujifilm

Skärmen kommer att vara sessionell, utan 180-graders lutning. Videofunktioner inkluderar 4K 60fps och stöd för Zebra-mönster. Den kommer också att ha ett hörlursuttag, inbyggd Bluetooth och Wi-Fi för snabb bilddelning och synkning med smartphones. Fujifilm X-T3 kommer att monteras i Kina och kommer att finnas tillgänglig i svart och silver. Det ungefärliga priset för kameran kommer att vara 1599 dollar.

Betygsätt den här artikeln
( Inga betyg ännu )
Alva Ulsson

Hej! Jag heter Alva Ulsson och jag är en erfaren konsult inom hushållsapparater. Med årens erfarenhet vill jag dela med mig av värdefulla kunskaper och tips relaterade till hushållsapparater.

Vitvaror. TV-apparater. Datorer. Fotoutrustning. Recensioner och tester. Hur man väljer och köper.
Comments: 2
  1. Carl

    Vilka funktioner och uppgraderingar erbjuder Fujifilm X-T3 jämfört med tidigare kameramodeller?

    Svara
  2. Lucas Persson

    Vilka är de viktigaste funktionerna i Fujifilm X-T3 och hur skiljer den sig från tidigare modeller?

    Svara
Lägg till kommentarer