...

En liten genomgång av Thomas TWIN T1

Modellen är utformad för att rymma en THOMAS AquaFilter för torr rengöring med full volym i ett litet paket, samtidigt som den erbjuder en hög nivå av våtrengöring. Ett måste för dig som vill ha en prisvärd och kvalitativ allt-i-ett dammsugare till ett rimligt pris.

Dammsugare för torr dammsugning

Thomas TWIN T1 kompakt dammsugare för vått och torrt bruk

BESKRIVNING

Den torra rengöringsfunktionen utförs av THOMAS patenterade Aquafilter. Den har en mycket hög filtreringsgrad på 99,99 % med en minimal investering 1 liter vatten per rengöring och ett tvättbart HEPA-filter med lång livslängd .

Inte bara ytorna rengörs, utan även luften i rummet. Två rengöringsalternativ torr och våt och olika munstycken hjälper till att hitta det optimala rengöringsläget för varje yta.

Tvättcykeln är idealisk för att rengöra hela lugg på mattor och mattor, samt linoleum, kakel, väggar, fönster och speglar. När en matta fuktrengörs sprutas rengöringslösningen under tryck som en fin vattenspridning genom ett munstycke, vilket löser upp och tvättar bort smutsen, och samtidigt sugs den tillsammans med den smuts och det damm som redan lösts upp av den kraftfulla turbinen.

Mattan är helt fri från lugg, ludden är rakad och ser ut som ny. Glatta golv kan rengöras enkelt och hygieniskt. I motsats till rengöring med moppar och trasor finns det ingen förorening av golvet redan under moppningsprocessen: i detta fall rengörs golvet endast med rent vatten från dammsugaren.

THOMAS ProTex tvättmedelskoncentrat för framställning av en tvättlösning för effektiv rengöring av alla ytor. Miljövänlig PH 5.5 , påverkar inte mattans färg och har en behaglig lukt.

Som alla THOMAS dammsugare gör den det inte bara möjligt att städa en lägenhet, utan också att pumpa ut spill, ta bort blockerade rör och naturligtvis befukta luften medan du städar.

Pris: 12 290 krona.

Kompakt design i kombination med mångsidighet och multifunktionalitet, 3D-volymrengöring av rum, omfattande extrautrustning, elektronisk styrning, unikt filtersystem, stort urval av munstycken.

Dammsugare för torr dammsugning

Ingen elektronisk effektstyrning

.

FUNKTIONER

KRAFT: 1600 watt strömförbrukning.

FILTER: Öppet filter, tvättbart HEPA-filter, motorfilter.

FUNKTION OCH INDIKATION: Softtouch-funktionsbrytare, automatisk upprullning av sladden.

KONSTRUKTION: 6 m sladdlängd, stänkskyddat hölje, 2 parkeringslägen, tvåstegsturbin med hög prestanda, stötfångare för att skydda möbler, räckvidd på 10 m.

INGREDIENSER: munstycke för mattor/golvmoppar, munstycke för torr moppning av stoppade möbler, munstycke för hörn, sömmar och andra svåråtkomliga ställen, munstycke för våt moppning av mattor med adapter för hårda ytor, munstycke för våt moppning av stoppade möbler, adapter för rengöring av fönster och speglar, universell Thomas ProTex.

FÄRG: blå.

MÅL: 483x324x353mm.

VIKT: 8,4 kg.

GARANTI: 2 år.

Ursprungsland: Tyskland.

Betygsätt den här artikeln
( Inga betyg ännu )
Alva Ulsson

Hej! Jag heter Alva Ulsson och jag är en erfaren konsult inom hushållsapparater. Med årens erfarenhet vill jag dela med mig av värdefulla kunskaper och tips relaterade till hushållsapparater.

Vitvaror. TV-apparater. Datorer. Fotoutrustning. Recensioner och tester. Hur man väljer och köper.
Comments: 2
  1. Henrik

    Kan du berätta mer om Thomas TWIN T1 och dess funktioner? Jag är intresserad av att veta mer om denna produkt och hur den skiljer sig från andra liknande produkter. Är den lättanvänd och pålitlig? Tack på förhand!

    Svara
  2. Anton Källström

    Kan du ge en kort sammanfattning eller beskrivning av Thomas TWIN T1? Hur fungerar den och vilka egenskaper skiljer den från andra modeller inom samma kategori? Är det värt att investera i en T1?

    Svara
Lägg till kommentarer