LG PuriCare-luftrenare besegrar allergener. Bevisat av forskare

Svenska forskare har utfört en rad forskningsarbeten för att studera effekten av att minska koncentrationen av allergener och mikrober i rummet när man använder LG Puri Sage luftrenare

.

LG

LG Puri Sage luftrenare – Ett modernt luftreningssystem som är lämpligt för patienter med säsongs- och året-runt-allergier. En klinisk studie i två steg som genomfördes vid Institute of Immunology vid Russian Federal Medical and Biological Agency visade den positiva terapeutiska effekten av en hypoallergen miljö i patientrum avdelningar och hem med säsongsbunden och ihållande allergisk rinokonjunktivit och astma med hjälp av LG Puri Sage-luftrenaren”, säger Peter Lukk .

LG Puri SagetRengör effektivt inomhusluften från hushålls- och pollenallergener, svampsporer, bakterier och minskar luftburna partiklar.

Skapande av ett hypoallergeniskt utrymme i komplex behandling av patienter med säsongsbunden och året runt allergisk rinokonjunktivit med eller utan astma med hjälp av luftrenare LG Puri Sage Uppnådde en större minskning av de viktigaste kliniska sjukdomssymptomen jämfört med kontrollgruppen och minskade behovet av läkemedelsbehandling.

Absolut alla tillfrågade var helt nöjda med apparatens kvalitet och design, lovordade dess säkerhet och visade stort engagemang för att delta i studien.

Enligt forskarna har LG Puricare-luftrenaren Är en säker och effektiv enhet och kan rekommenderas för familjer med små barn.

En studie som utfördes vid det Svenska federala statliga forskningscentret ”Institute of Immunology” under Federal Medical and Biological Agency har visat att det finns en positiv effekt av att skapa en allergivänlig miljö med hjälp av LG Puri Sage-luftrenarei rum där patienter med säsongsbunden och ihållande allergisk rinokonjunktivit, astma, astma.

Federal State Budgetary Institution ”Institute of Immunology” of the Federal Medical and Biological Agency rekommenderar att man använder LG PuriCare luftrenare

för att skapa ett hypoallergeniskt utrymme vid komplex behandling av patienter med olika allergiska sjukdomar, såsom allergisk rinokonjunktivit, astma, atopisk dermatit, samt för att förebygga exacerbationer av dessa.

1. Edvard Larsson

Hur kan LG PuriCare-luftrenaren bevisa att den verkligen besegrar allergener? Vilken typ av forskning och studier har genomförts för att styrka detta påstående?

1. Markus

LG PuriCare-luftrenaren kan bevisa att den besegrar allergener genom att genomgå noggrant utförda tester och forskning. Genom oberoende laboratoriestudier har det bevisats att luftrenaren effektivt filtrerar bort allergener som damm, pollen och djurhår. Dessutom har den också visat sig minska nivåerna av andra luftburen föroreningar som kan utlösa allergiska reaktioner. Denna forskning, tillsammans med positiva användarrecensioner, stärker påståendet om att LG PuriCare-luftrenaren är effektiv mot allergener.